Reklamacje

Klient ma prawo do wyboru sposobu reklamacji zakupionych produktów na 2 sposoby:

- z tytułu gwarancji

- z tytułu niezgodności towaru z umową.

 

Gwarancja jest dobrowolnym, pisemnym zobowiązaniem producenta lub dystrybutora sprzętu do bezpłatnego usunięcia wady lub wymiany towaru na niewadliwy. Szczegółowe warunki realizacji gwarancji są określone w druku gwarancji wystawionej przez gwaranta.

Uprawnienia z tytułu niezgodności towaru z umową wynikają z ustawy z dnia 27 lipca 2002r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego.

Za niezgodność towaru z umową Sklep odpowiada przez 2 lata od wydania towaru Klientowi.

 

Aby reklamacja była skuteczna zgłoszenie musi nastąpić do dwóch miesięcy od wykrycia niezgodności i nie później niż 2 lata od wydania towaru Klientowi.

Klient w zgłoszeniu reklamacyjnym powinien zgłosić żądanie doprowadzenia towaru do zgodności z umową. Może to być żądanie nieodpłatnej naprawy lub wymiany towaru na nowy.

 

W przypadkach gdy:

- naprawa albo wymiana są niemożliwe lub wymagają nadmiernych kosztów,

- wymiana albo naprawa narażałaby reklamującego na znaczne niedogodności,

- sklep nie wymienił rzeczy na nową albo rzeczy nie naprawił w odpowiednim czasie,

Klient może domagać się stosownego obniżenia ceny lub odstąpić od umowy tj. żądać zwrotu zapłaconej ceny, przy czym nie można odstąpić od umowy gdy niezgodność towaru z umową jest nieistotna.

 

Do reklamowanego towaru prosimy dołączyć dowód zakupu (paragon lub faktura).

 

Zwracany towar prosimy przesłać (po wcześniejszym uzgodnieniu z obsługą Sklepu)na adres:

 Magdalena Stawiecka - Sklep internetowy ul. Wołoska 40/44, 02-583 Warszawa.

 

Koszt odesłania towaru ponosi Klient, z zastrzeżeniem iż koszt ten zostanie Klientowi zwrócony natychmiast po uznaniu reklamacji.

 

Uwaga! Nie przyjmujemy żadnych przesyłek odesłanych do nas za pobraniem - przesyłki takie będą zwrócone do nadawcy!

  
Sklep ustosunkuje się do reklamacji złożonej z tytułu niezgodności towaru z umową w ciągu 14 dni od daty jej złożenia.

Po rozpatrzeniu reklamacji produkt zostanie wymieniony na nowy lub zostaną zwrócone pieniądze na konto bankowe Klienta.

 

Uszkodzenia mechaniczne powstałe przez niewłaściwe użytkowanie produktu nie podlegają reklamacji.

Newsletter

DANE FIRMY / Kontakt

Ebambini.pl - Sklep internetowy

ul. Wołoska 40/44, 02-583 Warszawa - Mokotów

NIP: 521-277-62-51

REGON: 147419699

e-mail: sklep@ebambini.pl

tel: (22) 848 35 39 ;  tel kom: 881 039 670


Oprogramowanie sklepu internetowego SKY-SHOP Sklep internetowy
Proszę czekać ...

Informacja

Zalogowano poprawnie